måndag 3 oktober 2011

Tankekaos i mitt huvud...

Nu är det lite mycket. Är inte i form alls, känner en enorm frustration över många saker just nu.
Har vart så ett tag, och börjat komma till ytan nu, och hur jag än gör så orkar jag inte stå emot och trycka ner det. Det har börjat röra till min vardag, glömmer saker och håller på och snurrar till det.
Egentligen är det inga stora saker, ska man bena ut det ordentligt så bottnar det i två saker. Men tillsammans gör det att det växer och att det påverkar fler grejer...
Jag började riva tapeter i ett av rummen ikväll, i ett försök att få väck lite irritation, gick väl sådär. Dock kom jag en bra bit på vägen, det är ju positivt ;)

Nä, jag måste få i ordning på det som är, kan inte låta det gå längre. Det kommer inte bli bra då.
Det svåra är bara att genomföra det, att sätta mig och ta diskussioner är inte min starka grej, att plocka upp telefonen och ringa samtalen bär emot enormt, skapar riktigt jobbiga ångestkänslor.

Idag har jag visserligen jobbat bort lite av oron jag har, jag har arbetat på ridskolan idag, haft stalltjänst! Det var hur kul som helst, trivs som fisken i vattnet. Hoppas jag får hoppa in snart igen :) Hästarna är så härliga att ha att göra med, och jag gillar att mocka, så allt detta är bara så skönt, jag får ro i tankarna när jag går och pysslar omkring på ridskolan. Mer sånt här!!

Nu funderar jag allvarligt på att riva bort lite mer tapeter. Har svårt för att sluta när jag väl börjat, vill bli klar ;) visserligen borde trädgården gå före inomhus än så länge, men det har ju regnat idag, sparar trädgårdsarbetet till finare dagar :)


Mina underbara tjejer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar