söndag 30 oktober 2011

Jag pigg?? Nehejdå.

Åhå, jag är så vansinnigt trött. Tror att jag snart ska gå och lägga mig. Klockan är ju omställd, så egentligen är den ju 21.40, inte 20.40, tror mitt huvud i alla fall ;)

Idag har jag stått uppe i ridhuset och fotat dressyrtävling, så många fina ritter det var idag! Klubbmästerskapet avgjordes, Elin och Fantazie tog hem det i kat.C och Elin och Brownie i kat.D Sarah tog hem det i storhäst med Tea, stort grattis tjejer!! Ska ficka ett bildinlägg med er och några till nån dag snart :)

Det blev ingen tvätt av bilen idag, inte heller däckbyte, det regnade nåt så vansinnigt, kändes mindre lockande om jag ska vara ärlig... så det får allt vänta nån dag eller två.

Tro det eller ej, i veckan som kommer har jag höstlov ;) Denna tiden ska utnyttjas till max med träningar, höststäd, mysdag med Anna och Alingsåsbesök med mamma. det har vi planerat läääägne nu, och nu ska vi väl äntligen få till det och komma iväg dit. På onsdag blir det lite stalltjänst i tre timmar, ska bli mysigt!

Nä, nu blir det väl lite snurrande till här på nätet, planerna på att fixa bilder gick i stöpet, blev lite sent innan jag fick över alla 960 till datan... det får bli de närmaste dagarna för ikväll ska jag sova!!
Tjing!!


Lika trötta som detta goa gäng ser ut att vara känner jag mig ;) Pyttelilla sötnosen Sunny i mitten!!!

2 kommentarer:

  1. Ska du ha min mail-adress?
    Du får den i alla fall:elin_karolina@hotmail.com

    //Elin

    SvaraRadera
  2. Kanon!! Bilder kommer inom några dagar :)

    SvaraRadera