onsdag 19 oktober 2011

Känns dystert.

I morgon är det dags för ridlektion. Kul i sig, men det blir den sista fasta ridlektionen för mig. Kommer visserligen att rida ytterligare tre gånger i samma grupp, men sedan vet jag inte hur det blir.
Det är nämligen så att det går inte ihop sig att plugga och ha extra utgifter utöver de absolut nödvändiga. Fast jag skulle vilja. Jag får passa på att låna pållarna när jag har träningar istället ;)

Ja, åter till morgondagen. Jag hoppas som vanligt på att det blir på Villes rygg jag kommer att sitta. Känns lite konstigt att veta att jag ska sluta. Fy tusan vad jag kommer att sakna denna lilla skrutt-häst!! Hoppas det blir lite extratimmar att jobba när det behövs på klubben. Ska ha lite stalltjänst en dag v44, det är kul! Har lov då, så det passade perfekt! Men men, det ger väl sig.

Jag passar på att lägga upp en hel radda med bilder på mig och Ville som bästa Becky tagit, och fortsätter att känna mig dyster. Det vara är en sån dag. Inte mer med det. Jag vet ju varför, och det är ju just detta med ridningen.
Nu ska jag återgå till teven, Greys Anatomy står på listan! Skönt att vandra in i en annan värld emellanåt, så tjing på er!!




























3 kommentarer:

  1. Hej,jag ska vara med på silverhästen både hopp & dressyr.Jag undrar om du kan fota mig lite ?,skulle älska det!
    Tack snälla för att du tittar in på vår blogg!
    http://stalltjejor.blogspot.com

    //Elin(Baltazar)

    SvaraRadera
  2. Det kan jag absolut göra! Dock misstänker jag att det är samma lördag som jag ska göra högskoleprovet, men söndagen hade jag alt tänkt att vara där!! Då blir det foto :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket!
    Synd att du inte kan komma på Lördagen.
    Men på söndagen blir det foto!,som du sa(:
    Hejdå!

    //ELin

    SvaraRadera