söndag 21 oktober 2012

Examinationsuppgift... Blä!!

Satte mig redan i morse med den ena examinationsuppgiften till denna kursen vi har nu, på fredag ska den vara klar, och tja det går sådär. Tröttnade rätt snabbt på morgonen och flydde ut i trädgården och krattade tallbarr och löv... Kanske inte helkul det heller, men rätt skönt med luft!! Sedan åkte jag med mamma och pappa en vända till Borås, och efter det (och disken) så satte jag mig igen och skrev. Beata var vänlig nog att "hjälpa" mig på sitt allra bästa vis, hon skulle promt ligga och sova raklång över mina armar medans jag skrev på datorn ;) Men fick ihop nästan halva arbetet, gött!! Nu är det bara resten kvar ;) Men det tror jag att jag fortsätter med i morgon, för nu är det rätt segt uppe i hjärnkontoret!

Beata -helt klart dagens sötaste medhjälpare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar