fredag 19 oktober 2012

Redan fredag!

Hur fort går inte tiden?? Jag tycker den bara susar iväg! Och jag får inte riktigt gjort det jag ska, men jag tragglar på, sitter och har ångest över ett examinationsarbete, har kommit en bit, men en hel del kvar. Det ska vara inne på fredag nästa vecka, låter kanske som att det skulle vara lång tid, men det är det minsann inte!! Jaja, det är bara att fortsätta kämpa på med det. 

Lite sådär lagom (vansinnigt) trött är jag, jag har kommit in i en period med riktigt taskig sömn, vilket katterna har uppmärksammat och tycker det är otroligt trevligt att matte är vaken så hon kan klia och prata med sina små fyrbenta favoriter ;) 

Det är lite kallt här inne hos oss just nu (värmen styrs utav vilken temperatur det är ute, och nu när det är rätt milt men ändå väldigt fuktigt resulterar det i att det inte blir så varmt inne och ganska rått..), och Beata har förklarar att hon fryser. Hon går runt och ser ut som en taggboll eftersom hon burrar upp pälsen så otroligt!! Jag har funderat på att köpa en sån där elektrisk fint till henne som kan vara igång här på kvällarna, då skulle hon nog bli nöjd!
Ingen av dem vill gå ut nu längre heller, eller ja, de tjatar om det, men vänder i dörren. Stod en stund med Beata på trappan när jag kom hem idag, det gillade hon men hon tryckte sig väldigt mot mig för att hålla värmen, lilltösen, inte lätt att vara frusen! Det är inte riktigt lika illa för de andra två, men de kan inte motstå en sovsund under mattes täcke när det erbjuds ;)

Älskade goshögen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar