söndag 7 oktober 2012

Två vita sagohästar i skogen!!

Här kommer en del av bilderna från fotostunden ute i skogen igår (och ja, man ska vara fler än två personer när man är ute med två hästar och ska fota dem ;) ), några blev jag så nöjd med!!Och några tycker jag rätt så roliga ;) 


Världens bästa hästägare tillsammans med världens finaste hästar!!
Tack Gunilla för att jag får vara med och tack för att du är en sån fin vän!!

"Asså... jag då'ra... gjorde såhära va..."

Minerva -hästen med två huvuden. Ett i vardera ände, det ni!!


Ja, så här kul tyckte de att det var stundtals ;)



Solrygg!!


Ibland fick både jag och Gunilla det lite kämpigt med att hålla hästarna på rätt spår.. ;) Maten lockade lite mer än mig och Gunilla, haha!


Scary...

Fröken Fluff!

Nope, inte en vindpust, vilket kanske syns på Gunilla och Minerva. Men Descarada svallar till det rätt bra ändå ;)

Vackraste hårsvallet!!

Varför posera när man kan klia sig??

2 kommentarer: