tisdag 23 oktober 2012

På torsdag kommer domen

Ja så är det. På torsdag kl 15 fick jag tid hos tandläkaren, och då ska min tand få domen om vad som ska göra med den. Det blir väl en koll och så får det bli en ny tid efter det, fön inte får de göra något då, inte när jag är klar i skallen minsann. Om det inte är något väldigt litet då, det kan jag nog klara. Kanske. Men blir det något större så ska jag vara nerdrogad, inget annat funkar. That's it. Vi får väl se hur det går. 

Ikväll har jag vart i stallet och fixat, mysigt! I morgon är jag ledig och då ska jag dit igen, skönt att komma ut i luften! Men måste verkligen skaffa mig en vinterjacka, för nu börjar det bli lite för kallt med sommarskrud ;) Hästarna har fått lite vila sedan en och en halv vecka tillbaka. Eller ja, Minerva har ju sin vila ändå, det är väl mer Descarada som skulle få lite tid på sig att smälta allt, och det passade ju fint nu när det ändå vart älgjakt. Nu kan det nog bli dags snart att komma igång igen, det är roligt!! 
Ska även ägna morgondagen åt att slänga sopor, det får bli lite återvinning här. Och det sista på examinationsuppgiften  ska skrivas så den kan skickas in. Det går fortfarande rätt trögt på den. Men det ska gå, enveten är jag så det så! Så nu fortsätter jag med den en stund, tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar