onsdag 24 oktober 2012

Klartklartklartklartklart...

Examinationsuppgiften är färdigskriven och inskickad, med två dagar till godo! Hur skönt känns inte det då?? Helt otroligt skönt kan jag säga!! Men nu har stressen över att få färdigt uppgiften övergått i en nervositet om den nu blir godkänd eller inte... Och med tanke på hur lång tid det tagit att få svar på andra uppgifter lär jag väl få vara nervös ett tag. Suck... MEN nu är det så här, för första helgen sedan jag började läsa så har jag inget, INGET att plugga på!!! Hur gött som helst!! Det som är kvar i denna kursen är examinationsuppgiften som skriv i grupp, och det kan jag inte sitta med själv hemma. Men den är ändå klar ;) I morgon ska vi dock ha handledning just om denna och läraren ha säkert hittat saker hon vill att vi ska ändra, men vi har ändå grunden klar, och jag har svårt att tro det kommer att bli mycket. 
På fredag har vi inget på skolan så jag tänker fira in min HELT lediga helg med en tripp till Ullared med mamma :)
Och idag, ja om en liten stund blir det Gray's Anatomy och en cup cake, för det tycker jag sannerligen att jag är värd!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar