torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag!!

Hoppas att alla har en fin alla hjärtans dag och passar på att ge en extra kram till alla!!

I övrigt kan jag säga att idag har det varit en extrem kontrast mot gårdagen då jag fick gjort massor av skolarbeta, idag inget. Har försökt komma igång och har vart inne på lärplattformen (alla studenter har eget logg in där och allt man har och gör ska finnas där) och drällt omkring, men blev inte klokare för det utan snarare mer förvirrad. Så jag loggade ut därifrån igen. Och tänkte sätta mig med instuderingsfrågorna till tenta. Gick inget bra det heller. Suck. Så på pluggfronten har det vart dött idag...
Men annat har jag fått gjort minsann! Jag har diskat, tvättat, städat toaletten, dammsugit, fixat stallet och så vidare. Så med facit i hand, det var ingen bra pluggdag idag ;)
Nu ska jag strax packa ihop mig, ska åka till Göteborg med Sarah!

Kraaam på er!!


2 kommentarer: