lördag 2 februari 2013

Ett totalt misslyckande.

Ja, ibland blir det så. 
Dagens omtenta slutade med att jag gick därifrån tvärsur. Visst, satt kvar och gick igenom allt och skrev allt jag kunde, och en massa jag inte kunde, bara för att skriva något. Men det var mest svammel. Och dessvärre var det så på större delen av frågorna. Jag trodde faktiskt att jag skulle klara denna tentan innan jag gick in och satte mig med den, så ja, jag är besviken. 
Men men, bara att bita i det sura och ta en omtenta till, nästa gång får pågående kurs läggas lite vid sidan om, måste klara denna först och främst. För är det så att man inte klarar allt från termin ett så får man inte börja termin tre. Och det vill jag ju. Så det är bara att bita ihop. 
Och nej, det är inte värre än en misslyckad tenta. Finns värre saker man kan råka ut för. Ska ta nya tag. Har nästan surat klart nu. Och när jag gjort det så tar jag helg på riktigt. 
Så det så. 


2 kommentarer:

  1. Styrkekramar i mängder! Vi tror att du kommer lyckas <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla vännen! Det värmer <3 <3

      Radera