måndag 11 februari 2013

Blir knäpp på lagar...

En av alla tvetydiga uppgifter (ingen vet riktigt vad vi ska göra, vad som är obligatoriskt, vad som ska göras individuellt, vad som kommer på tentan, vad som har separata examinationer, vad som ska göras o grupp... så jäkla bra upplagt detta...) vi har just nu i denna kursen är att besvara 18 frågor, där svaren ska hittas i lagar och förordningar. Låter inte så svårt kanske, men testa. Det är skitsvårt. Det är inte en lag att gå igenom, och det är inte några klara och tydliga meningar här inte, var så god, tolka som du vill typ. 
Så nej, lätt är det inte. Håller på att bli knäpp på detta. 

I övrigt så har dagens största besvikelse förutom en fullständigt värdelös förläsning och föreläsare som inte var kapabel till att svara på våra frågor vart att jag trodde benhårt på att jag slutade såpass så att jag skulle vara hemma vid fyra, för att sedan kunna sätta mig resten av kvällen med dessa vidrigt tråkiga frågor. Men nehejdå, var inte hemma förrän vid sex... och hur mycket har det blivit gjort idag? Har fått skumma igenom en del, bra i och för sig för har an liten aning om vad som står var (om än luddigt), så jag har liten aning om vart jag ska börja i morgon. Dessvärre blir det en lika sen dag i morgon... Jaja, lite mer ska jag väl få gjort än idag. Nu ska jag i alla fall ge mig för dagen, upp kvart över sex i morgon för att hinna med bussen på morgonen. Kulkul, hoppas på bättre föreläsningar i morgon, så man i alla fall inte behöver sitta och bli irriterad i flera timmar...
Natti!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar