tisdag 12 februari 2013

Har jag för höga krav??

Ja, jag är fortfarande rätt trumpen över att det inte är någon ordning på denna delkursen, har inte idag heller fått så jättemycket klarhet i vad som gäller.
Det jag håller på att bli gråhårig idag över är alla dessa totalt inkompetenta föreläsare. De kanske kan sitt ämne, men de kan ju för satan inte förmedla ett skit!
Morgonens föreläsare skiljde sig visserligen från mängden, han var bra och var kanonintressant att lyssna på, handlade om smärtstillande läkemedel. All heder till honom! Det är bara denne föreläsaren och ett par till denna kursen som vart bra, som kunnat det de föreläste om, och vi har haft många föreläsningar med olika föreläsare i nästan alla. Eftermiddagens, herrejösses, var inte ett dugg givande, kan läsa mig till allt från powerpointen som ligger ute, i övrigt, slöseri med tid. Suck... 
Är det så här överlag?? Eller är jag extremt kräsen och kräver för mycket?? Fast jag tycker nog att lite högre krav borde de ha på sig när det gäller denna nivån.
Nä, surar en stund till sedan får det blir sängen. Har inget schemalagt resten av veckan, skönt det, bara uppgifterna som ska göras och läsa inför tentan som gäller!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar