fredag 15 februari 2013

Två helt klara!

Jappjapp, en uppgift till är klar nu, skööönt!! Nu ska bara denna läsas på en del inför examinationen av denna på måndag morgon. 
Mitt uppe i detta har tentaångesten börjat osa lite lätt här, har inte kommit igång på något bra sätt, känns svårt att strukturera upp denna kursdelen, antagligen för att vi inte fått en bra start i den och det fortfarande är rörigt med en massa byten hit och dit med föreläsningar, rörigt när det gäller att hitta handsoutsen på lärplattformen och så vidare. Men det ska väl gå. Jag har ju nästan en och en halv vecka på mig ;) 
Har en och en halv uppgift kvar att göra (tror jag, för där är det inte heller klart på vad och hur vi ska göra), så de får tas omhand i helgen. För nästa vecka ska jag vara fri från de grejerna och bara fokusera på tentan!!

Ska snart ta en paus, ögonen behöver vila från datorskärmen.
Ha en fortsatt bra fredag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar