söndag 24 februari 2013

Doddo har en ny tuggleksak...

Jomen, allt som oftast kommer mina katter på nya saker som minsann är deras ;) Precis som alla andra katter, haha!

Det senaste Doris kan lägga till sin lista på bra grejer att tugga på är... min mobil... Typ, tja varför inte??
Är hon i närheten när jag knappar på mobilen så ska hon vara med på ett hörn. Eller snarare, hon ska vara med och tugga på ett hörn... 
Hon är helnöjd med detta nya påfund, spinner i högan sky samtidigt som hon gnager, och hon kan väl få hållas, inte så att det skadar varken henne eller mobilen, mer än att den blir lite slemmig ;) Men eftersom det är en mobil som klarar både slag, stötar och vatten (mina krav när det gäller en mobil, annars hade de inte blivit långlivade i min ägo...) så klarar den tuggande kattänder och att bli avsköljd efter att den är färdig tuggad på för den stunden ;)

Härliga, underbara katter!! De har sina hyss för sig, och det är väl en av de saker som gör att man älskar dem så!!

Mobilätaren Doris ;)

4 kommentarer:

  1. Naaw, jag har erfarenhet av detta också. Här gick det över till annat, hoppas det gör det hos dig också :) Kramisar ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jo hon kommer säkert på något annat hon med, men detta gör mig inte så mycket, det är bara lite bökigt att knappa på mobilen samtidigt som den befinner sig halvvägs inne i en katt-trut ;)
      Kram på dig!! <3

      Radera