tisdag 26 februari 2013

Nu får det räcka.

Jag orkar inte läsa ett ord till. Och mer kommer nog inte komma in i huvudet nu. Det får helt enkelt bära eller brista i morgon på tentan. Men känslan är inte bra, känner mig inte alls tillräckligt förberedd. 
Men men, det får gå som det går, jag har gjort det kag kan nu, och nu ska skallen få vila ett litet slag så den inte är alldeles mosig i morgon. 

Var ute med Pontus på fm och em, helt jättebusig, muntrade upp en bra!!

Var och tog in hästarna förut, mys och var sin ordentlig bort fick de. Härligt, avkopplande!! Hästarna var så harmoniska och gosiga. Den pausen man får med dem gör så mycket. 

Katterna har gjort sitt bästa för att hålla mitt humör uppe hela dagen idag, och hade det inte vart för det så hade jag nog inte fått mycket gjort. 

Med andra ord, det är tur att djuren finns, för de är rena lyckopillren!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar