torsdag 19 december 2013

Klaaaaar!!

Nu är slitet med hemtentan äntligen över!! Och jag har till och med flera timmar till godo, senaste tid för inlämning är kl 16, väldigt underbart att vara klar!! 

Två minuter i tolv inatt gav jag mig, då ansåg jag mig färdig med allt, förutom lite korrekturläsning och småändringar. Men det valde jag att inte ta då, för skallen var mossigare än vad den vart på länge kan jag lova. Så det har jag gjort nu på morgonen efter jag vart och släppt ut hästarna, och bara för några minuter sedan så skickade jag inte den.

Så nu har jag lämnat prestationsångestfasen och övergår till tumhållningsfasen. För denna vill jag verkligen inte göra om. Det är inte kul att behöva sitta i två dygn med något, det var ett massivt arbete. Hoppas innerligt att den blir godkänd nu!!!

Med detta tar jag även jullov nu. Vi har inget vi måste vara inne på förrän den 8:e januari, visserligen har vi ett grupparbete som ska stämmas av, men det kan vi ju lägga upp som vi skälva vill. Och så har jag den släpande massiva tentan som jag bara måste klara av den 10:e januari, så det ska bli massor med plugg till den. Så ett regelrätt jullov kan man nog inte påstå att jag har. Men vad gör det, jag kan lägga upp det som jag vill, och klara av detta, det ska jag göra!!

Men nu ska jag bara göra vad jag vill i några timmar, och sedan ska jag ge mig iväg till stallet igen, har abstinens efter hästarna och att röra på mig. Tycker att jag är värd att ta helt ledigt från allt vad plugg heter idag!!


2 kommentarer:

  1. Skööönt att den är klar! Håller tummar o tassar här hemma att den är godkänd! Ha en riktig go ledighet nu trots plugg:) kram!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Jill!! En lika härlig ledighet önskar jag dig och missarna, kram!!

    SvaraRadera