onsdag 18 december 2013

Tar en paus

Från igår när vi kom hem vid ett jag och Liselott, satte vi oss med en gång med tentan. Och den är inte klar än. Endast haft korta pauser, när hjärnan blivit allt för mosig. Jag var visserligen på ett två timmar långt vägmöte igår kväll, men annars har det vart högsta växel här. Ok, vi sov i natt i alla fall. Men åtta var vi uppe och fortsatte. Och idag har det bara vart nåt matavbrott och nån koll på andra ställen på nätet, bara för att få ork till att fortsätta. 
Nu har jag hälften av sista frågan kvar, den har jag suttit med sedan lunchtid ungefär, så det lär väl ta en stund till... men min ambition är att bli klar idag. Och med tanke på hur omfattande sista frågan vart är jag glad för att jag inte tog ledigt ikväll utan fortsatte... Annars vet i sjutton om jag blivit klar i tid. Liselott åkte hemåt vid fyra, och vi ska stämma av imorgon hur varandras arbeten ser ut, om det är något vi behöver ändra på. 
Måste ändå säga att jag är lite imponerad av min självdisciplin, jag har verkligen kämpat nu, utan att spilla allt för mycket tid på annat. 
Nu tänker jag sitta i alla fall i ett par timmar till, resten får jag faktiskt ta imorgon. Så alla ni som har en ledig kväll, njut av den, det hade jag gjort ;)

Nu längtar jag ut till dessa två kan jag lova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar