onsdag 2 april 2014

Allt som inte skulle göras

Höll mitt löfte om dagen ;) 
Allt det jag gjort idag var inte det som var tvunget att bli gjort ;) 
Eller jo, visst, det skulle vara nödvändigt att göra detta framåt igenom, men det skulle väl ha kunnat vänta ;) Småpyssel har det vart helt enkelt. Lite här och där-grejer, nästan så jag inte vet vad jag har gjort. Det måste väl ändå vara det optimala tidsfördrivet?? Speciellt när det inte känns som man gjort något, men ändå mycket, och man bara är glad? Så är det nog. 
Dock började jag dagen på den vita pälsbollens rygg, en tur vid tjärnen fick starta dagen tillsammans med Gunilla och Minerva, och det gick kanon! Descarada skötte sig perfekt, och vi var alla 4 lika nöjda när vi kom tillbaka. Kan kanske vart denna grymma starten som gjorde att resten av dagen blev bra? Kan nog ligga nåt i det :) 
Näu svamlar jag vidare en stund till, snart sovdags minsann!! Kanske lite mer fotojobb innan dess?? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar