tisdag 1 april 2014

Att tänka logiskt...

...är ikväll inget alternativ. 
Inte efter detta massiva skolarbetet som blivit gjort, hjärnan är något överbelastad. Så en paus skulle sitta fint. Och imorgon har jag en heeelt ledig dag!! Kan nog bli lite tentaplugg, men annars, jag är i kapp med allt skriftligt. Nu är det bara till att hopps på att examinationsuppgiften blir godkänd. Håll tummarna!! Tyckte den var svår...
Tror minsann att jag ska låta hjärnan ikväll koppla av med något som jag inte gjort på väldigt länge, gå igenom mina foton!! Har en hel del som ska sorteras, och mitt i en paus idag så råkade det bli några nya ;) Men för sjutton, kameran måste ju få jobba lite den med ;) 
Så nu övergår jag från det ena datorstirrandet till ett annat, och förhoppningsvis blir det några bra bilder att klistra upp här :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar