fredag 4 april 2014

Kattungegos!! Eller tja, gos med alla katter!!

Idag har jag vart och gosat med ett gäng underbara katter, både stora och små!! Var jag i mitt esse?? Jajemen ;) 
Jag fick komma och hälsa på Kerstin och hennes underbara familj, och alla deras djur, katter, hundar, hästar kossor, höns, getter, ankor, gäss, påfåglar. De föder upp siameser och orientaler, och hade just nu två kullar med små hemma :) Jag behöver väl inte ens säga att de var helt ljuvliga?? Det var svårt att slita sig när det var dags att vända hem. Tur att det inte är så långt, så jag kan hälsa på snart igen ;) 
Några foton från dagen naturligtvis, visst är de underbara?? :)









4 kommentarer:

  1. Söta allihop❤️
    Man blir lite sugen:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaa... visst blir man!! Det är stopp på det här hemma, men hade vart ljuvligt!!

      Radera
  2. Det är stopp här med, men man kan ju drömma lite:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis!! För de är ju så underbara!!

      Radera