fredag 18 april 2014

Trött...

Alltså, jag vet inte, jag är hur trött som helst!!
Visst, jag gick upp och åkte strax efter fem i morse till praktiken, men detta är löjligt, jag fick till och med ta paus när jag mockade... Usch. Känner mig risig, gillart inte. Men ok, jag har inte vart sjuk på väldigt länge, och nästan alla på praktiken är eller har vart jätteförkylda. Så ja, jag får väl ta det om det kommer. Bara det går fort över.
Hur som helst, helgen kommer att vara fullspäckad, hur risig jag än känner mig. Imorgon ska Gustaf komma och göra en koll av Descarada, tycker inte att det är helt hundra med henne, samt ta bort melanomet vid ögat (detta skulle gjorts ikväll egentligen, men varken jag eller Gunilla orkade, vi vill i alla fall vara lite alerta när sånt här ska göras, känns inte bra annars). På kvällen så är det kalas. På söndag är det hönsbytardag, en marknad där man kan köpa höns och även en massa annat som hantverk. Ska bli trevligt :) Hoppas på att ha med mig i alla fall ett par hönor hem. På måndag är det praktik igen. 

Jopp, det blir inte nån vila direkt. Men det är bara till att stå i, så länge man håller sig på benen så får det går!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar