söndag 3 augusti 2014

Aaooo!!

Det går bra nu. Eller typ inte.
Är det inte någon runt mig som är sjuk eller skadad så är det jag som hittar på skit själv.
Mitt berömda knä som började spöka i förra veckan har jag ignorerat, kört på som vanligt, jobbat och så vidare, fast kommentarer från arbetskamraterna var att jag nog skulle platsa bättre i väntrummet till akuten än springandes mellan patienter där inne... men vaddå, kan man jobba så gör man väl det eller? Även om man är lite halt.
Ska åka till jobbet om 10 min men idag är det nästan (bara nästan) så att jag skulle göra som dom säger, för efter ett litet snedtramp i duschen nyss satte verkligen sina spår i knät och det värker så jag snart blir knäpp. Men jag har ju lite svårt för att ge mig, så jag tänker testa jobba som vanligt. Vägrar vara hemma för detta, har varken råd eller lust med det, inte ska ett sketet knä få mig att vika mig. Får väl se hur det går. Skiter det sig är jag ju i alla fall på rätt ställe...
Haltalotta biter ihop nu och drar till jobbet. Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar