tisdag 19 augusti 2014

Vilket jäkla väder...

Riktigt höstrusk. Ösregn, blåser så det regnar på tvären och max 13 grader. Urk.
Vi har det inte värst här, i Halland är det översvämningar lite varstans... Men den mängden regn och så mycket det blåst sen igår, ja, det har inte vart lite.
Jag hoppas verkligen att det bättras lite i alla fall, hade vart trevligt med lite sol nu när jag äntligen är ledig. Vill vara ute och gotta mig med, som alla andra som fick göra det under den varma perioden!!!
Aja, hur som helst, jag är ledig i alla fall. Efter morgondagens tenta då vill säga. 
Sen ska det målas hönshus!! Och massa mer :) 
Nu har vi kommit igång med hästarna igen, och planen är att fortsätta hålla igång. Kl. sju i morse var det upp på hästryggen, och likaså imorgon bitti. Har faktiskt ridit flera dagar nu, och ja, träningsvärken har vart ett faktum ;) Men det börjar ge sig nu. Gött :) Och framförallt gött att vara igång igen!! Men nu ska jag tagga ner, dags att sova, tidig morgon i stallet som sagt, som sedan ska följas åt av en tenta!! Ha det fint :)


1 kommentar: