måndag 18 augusti 2014

Asch

Alltså, numera är man fånge i teknikens värld. Om inte den funkar är man helt låst, och man blir smått frustrerad över att det inte funkar. 
Min telefon beter sig som att den fått eget liv. Den gör bara som den själv vill. Jag kan surfa runt på internet, jag kan skicka och ta emot både sms och mail, men ringa, nänä, det går bara OM telefonen själv vill. Samma sak med att ta emot samtal. Det kopplas precis fram så jag här yttepytte av första tonen av ringsignalen, sen lägger telefonen på själv. Och så kommer det upp att jag har ett missat samtal. När jag försöker ringa kopplar telefonen ner precis när det kopplas fram. Allt detta med full täckning. 
Att inte ha just den funktionen fungerande på telefonen, den som jag tycker är den absolut grundläggande grejen stör mej till tusen!! Om inte det funkar kan ju telefonen kvitta?? Allt annat är bonus, men ingen nödvändighet. JAG VILL KUNNA RINGA!!!
Hoppas den har repat sig tills imorgon, annars får det bli tanke på att byta. Skulle ändå tjäna på att byta om jag tar ett annat abonnemang, blir billigare!! Så egentligen vet jag inte vad jag väntar på. Bara surt att det inte funkar för jag gillar min telefon. Suck.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar