söndag 31 augusti 2014

I morgon börjar allvaret igen

Det är dags att ta tag i termin 5.
Och rent spontant känns det som en riktig tråk-termin. Vi börjar med en kurs i vetenskaplig metod. Det ni. Så långt från sjukvård man kan komma, för detta handlar inte om typ celler och sånt där vetenskapligt inom sjukvård, nänä, utan om hur man skriver uppsatser. Heja heja, detta kommer ju bli jäättekul. Or Not!!
Vill lära mig mer om det jag ska jobba med i framtiden. Men men, så är det... Bara att bita ihop, för det ska gå. Men räkna med en hel del gnäll från min sida här!! Bara varnar er ;)
Ok, jag har ett mål, vilket gör det lättare att ta sig igenom, jag ska jobba i ambulans. Det bara är så. Det är mitt stora mål. Och jag längtar tills jag är där!!
Ja, sommarens stora höjdpunkt var dagen i ambulansen. Grymmaste jag gjort. Det är väl nyhetens behag antar jag, men ändå, jag vet vad jag vill efter det, och så ska det bli!! Hur tråkig sista tiden i skolan lär bli ;)

Jag trivdes bra i grönt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar