fredag 8 augusti 2014

Ehm... vilken dag är det??

Helt ärligt, jag har ingen koll på vilken dag det är längre!!
Eftersom mitt schema inte följer måndag till fredag hjälper ju inte det till alls att få ordning på detta. Men jaga har sagt det innan, och jag säger det igen, jag skulle inte vilja ha måndag till fredag arbete, i alla fall inte nu. Kanske ändrar mig om tio år, vem vet ;) 
Hur som helst, hade ingen koll idag som vanligt vilken dag det var, men efter lite funderande så har jag kommit fram till att det är fredag :) Eller ja, kollade almanackan ;) Jag är hopplös ;) Ett under att jag infinner mig på jobbet på rätt dagar och rätt tider, haha ;) 
Fredag innebär ju för de flesta helg och lugnt, och så faktiskt för mig denna gången, jag är i alla fall ledig imorgon, söndag jobbar jag kvällen. Och sen är det bara en vecka kvar. Hua, jag vill inte sluta!! Men men, så är det, jag kommer ju vara kvar ändå trots allt.
Hur som helst, jag ska valsa vidare i mitt vet-inte-vilken-dag-som-är-vilken-tillstånd, känns trots allt helt ok, jag har inte ont av det, rätt gött att inte behöva ha koll på allt, för som sagt, så länge jag infinner på rätt plats på rätt tidpunkt så är jag nöjd, haha ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar