onsdag 1 juni 2011

Egotripp i bilder ;)

Nu har jag äntligen fått pysslat klart med bilderna från torsdagens ridlektion, Jossan var med och fotade, tack vännen!!
Red finaste Ville, och denna gång utan hopp och skutt! Han är vansinnigt trevlig att rida, dock med lite humör, men nu tror jag nog att vi är på rätt väg!
Jag måste själv jobba vidare på min sits, har mina problem där. Men skam den som ger sig!
Nu är det bara en ridtorsdag kvar innan sommaruppehållet, känns lite tråkigt, längtar (nästan, vill ha lite sommar först!) redan till höstterminen drar igång ;)
Var så goda, här kommer en hög med bilder!




































3 kommentarer:

  1. Åh, den femte bilden nedifrån där det inte är massa skräp i bakgrunden gillar jag! Det är ju fasiken hinderstöd och bodar i regnbågens alla färger överallt....

    SvaraRadera
  2. Man blir ju sugen på att börja rida igen när man ser dina hästbilder. Undra om man kommer ihåg hur man gör efter så många år? hihi:) Är säkert
    15-16 år sedan!

    SvaraRadera
  3. Jossan, ja precis! Massa prylar överallt... men den håller jag med om, och bara du kan ta åt dig äran för alla!
    Jill, ja, det kan jag förstå! Klart du kommer ihåg, är som att cykla, lite ringrostigt i början, sedan kommer det tillbaka!! :)

    SvaraRadera