måndag 13 juni 2011

Nytillskott!!

Var på utflykt tillsammans med Anna idag till Scandinavian Photo i Götaborg. Ett väldans trevligt ställe, jag kände mig som en femåring på julafton där inne ;)
Vi hittade lite smått och gott, en kameraryggsäck, ett uv-filter OCH ett sony 17-70 macroobjektiv fick följa med mig hem! Ett fint objektiv, ett riktigt fynd, bra pris var det med. Dock begagnat, men vad gör det? Det var i fint skick.
Vi fortsatte vår färd till Gunnebo Slott för att få i oss nåt att äta, men det vart stängt, snopet! Vi gick runt lite i trädgården och fotade lite, blev dessvärre inte långvarigt, klantskallen jag lyckades med att göra sönder mina byxor, haha! En stor lång reva från knät och upp, så kan man ju inte gå omkring så det fick bli hemgång för oss ;)
Tack bästa Anna för en trevlig eftermiddag!

Har i alla fall vart ute ikväll och provat objektivet lite mer, tyvärr blåste det ute, vilket försvårar macrofotograferingen, men jag måste säga att bilderna blev bra ändå! Är väldigt nöjd :) Trodde att jag skulle få mer rörelseoskärpa än så här i och med blåsten! Se själva!!

Från Gunnebo Slott:






Här hemma:















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar