fredag 17 juni 2011

Nu är jag trötter...

Genomfört ett 24-timmarspass , hemkommen vi halv sex i kväll, och direkt i med lite mat.
Fick reda på när jag kom hem att min farmor är på sjukhuset, hade tydligen haft känningar av hjärtat under dagen, hon och mamma är kvar och väntar på provsvar ännu...
Hade inte ro att vara still efter maten, så jag gick ut och klippte gräset. Klar med det vid halv åtta, och sedan tog jag itu med disken. Landade i soffan vid halv nio efter dusch och så, knoppen fortfarande hyggligt vaken (övertrött kanske?) men kroppen är det lite vrak-varning på.
Min plan för morgondagen är att ta det hyfsat lugnt (gräsklippningen är ju fixad), kanske upp och fota lite på hopptävlingarna på ridskolan innan jag återigen ska iväg till jobbet för ett nytt 24 timmars kvart i fem på eftermiddagen.


Sömntutor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar