måndag 13 juni 2011

Ridskoleavslutning!

Igår var det avslutning på ridskolan med maskeradhoppning på schemat!
Jag var inte med själv, även om jag ville, men jag kunde för mitt liv inte komma på vad jag skulle klä ut mig till... Annars hade jag nog allt tatt en runda med Ville på 60 eller nåt!!
Men jag var där med min kamera i alla fall, och fick fångat alla ekipage utan ett par i början.
Alla var jätteduktiga och fina utklädnader. Vinnaren av kostymer blev pumpan!


De tre snygga ridlärarna Erika, Lovisa och Ellen :)




























4 kommentarer:

  1. Fiiina kort. Lägger du dem på Bollebygds ridklubb FB också, så slipper jag ta mina kassa bilder?

    SvaraRadera
  2. Tack :)
    De är skickade till Lovisa, så hon lägger ut dem, det krånglar bara när jag lägger upp fler bilder där åt gången...

    SvaraRadera
  3. Snygg jag är:)XD Jag på jalla som indian:)

    Fina bilder!:)

    SvaraRadera
  4. Tack! Visst är du!! Kan maila över till dig om du vill ha det!

    SvaraRadera