lördag 18 juni 2011

Nu sitter jag här igen...

...och försöker få samlat ihop med lite energi, men utan att lyckas nåt nämnvärt...
Är efter gårdagens 24-timmars rätt trög i kolan, och nu är det dags för ett till, undra hur jag är i morgon kväll, när jag kommer hem, zombie kanske?
Jaja, så får det bli. Christian skjutsar mig fram till jobbet idag, vill inte ha bilen stående där, sist jag jobbade lördag natt så kom jag hem med en 45 cm lång reva i lacken på min motorhuv. Inte roligt för fem öre. Hur svårt kan det vara för folk att hålla sina fingrar i styr? Vill man förstöra nåt, förstör egna saker då. Ikväll är det dessutom cykelrace i byn, och många ute på sne, tror att turen kommer gå förbi parkeringen, så nänä, ingen bil där för mig inte.

Nu på dagen har jag flytt undan allt vad som behövdes göras här hemma, behövde koppla av lite, så jag tog cykeln upp till ridskolan och fotade ponnyhoppning. Trevligt väder och härlig stämning! Orkar dock inte ta itu med att ladda upp några bilder från detta nu, sparar det tills i morgon kväll.
Nu blir det soffläge i en timme, samtidigt som Sunny kommer med en boll som hon ska ha kastat om och om igen, apport är en av de roligaste lekarna hon vet! Det och samla skräp ;) Hon är lustig, min lilla kisse!


Underbara sommarkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar