torsdag 9 juni 2011

Vackra Penny!

Har suttit och gått igenom och pysslat med bilder nu igen, ligger ca två veckor efter med detta nu, har med andra ord rätt många bilder att gå igenom!
Är just nu på de sista bilderna jag tog innan bonusgänget (Annas katter ;) ) åkte hem. Ska fortsätta en liten stund till. Sedan bär det av till ridskolan föra att rida sista lektionen innan sommarlovet. Förhoppningsvis blir det Ville jag får rida på!

Men i alla fall så hittade jag dessa tre bilderna på Penny som jag gillar mer och mer! Satt och testade olika inställningar och det restulterade i några riktigt trevliga bilder :)
Var så goda, här kommer de! (gillar den i mitten mest!)






4 kommentarer:

  1. Jättefina bilder!
    Det ser ut som penny inte har någon päls på halva ryggen, är det så?:)
    Blir mer & mer förtjust i cornish rexar när jag kikar på bilder & att Anna dessutom har bäbisar. Då blir man lite kär:)

    SvaraRadera
  2. Tack :)
    Stämmer, hon vart lite tunnpålsad under bebistiden, men det bör väl komma tillbaka snart igen!
    Det är en underbar ras, så härliga individer :) Och kattungarna Anna har är så goa, Du kanske skulle ha en liten grå?? :)

    SvaraRadera
  3. Haha:) Det är faktiskt lite lockande. Men cornish får vänta. Vill ha en Siames nu:)

    SvaraRadera
  4. Det är ju inte fel det heller :)

    SvaraRadera