tisdag 21 juni 2011

Nu har jag fått hjärnsläpp igen ;)

Ja, och varför det nu då?? Fick nåt infall för några veckor sedan och nu är det infallet nära på att bli verklighet...
Och det är inte helt utan att jag kanske känner att jag vill dra mig ur, men enveten som jag är så tänker jag nog allt utmana mina rädslor i alla fall!

Allt har att göra med detta på bilderna nedan...



Ja, hoppa med ponnysarna Dolittle och Pirat vet ni redan att jag gjort. men nu har jag minsann anmält mig till en hoppclearround på klubben med de båda! Ojoj, hur ska detta gå! Där finns det ju folk som tittar på, det är värre än att hoppa hemma i paddocken! Men vad fasen, bara bita i det sura! Har lagt mig på 60 med de båda, det räcker mer än väl. Nu når jag fått svar från den jag anmälde mig hos börjar jag fundera på om jag ska ändra det till 50 i stället... Men vad tusan, jag satte ju mig upp i vintras och hoppade km som var på 70, utan att ens träna hopp på ett halvår! Så 60 får det bli...
Sådär, nu har jag präntat ner mina snurriga tankar ännu en gång, och har till och med hunnit med ett inlägg på Klaras blogg igen, ska nog få till ett till där ikväll! Jag har ju lovat, och det håller jag!

2 kommentarer:

  1. Det kommer säkert att gå jättebra! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack! Det ska säkert gå bra, blir glad bara jag får över pållarna över hindren ;)

    SvaraRadera