tisdag 20 december 2011

Även jag måste få skryta lite ;)

Jag må säga att jag är stolt, en av mina bilder ligger som första sida på denna hemsida; www.fraktkedjanvast.se :)
Lastbilen, som är min pappas, fotade jag i somras, då för att han skulle vara med i en tävling där alla som kör för fraktkedjan kan vara med, och jag gissar på att det är en del... Hur som helst så kammade denna bilden hem andrapriset, samt augustiuppslaget i deras årliga almanacka :) 
Nu är det ju inte egentligen själva bilden som vart den största bedömningen, utan bilen i sig, men lite vill jag tro att det hjälpte till ;)
Kan upplysa om att den lilla bilden som sitter på sidan på lastbilen är ett avmålat foto av deras hund Pontus. På andra sidan, som inte syns så finns Biffen, deras katt avbildad :) (även dessa foton har jag tagit).
Så glad är jag för att mina bilder uppskattas!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar