söndag 25 december 2011

Juldagen!

Då var julafton avklarad och så även julstressen för dom flesta.
Det var en mysig julafton med släkt och god mat :) Lite snäll hade jag vart under året med, så några klappar blev det ;) En hel del foton blev tagna och dessa är nu överförda till datorn, och kollats igenom lite snabbt.

Nu ska vi fortsätta fira jul, i eftermiddag ska vi till Christians föräldrar, ska bli mysigt!!

Jag kan erkänna att jag är helt fast i min telefon, ruskigt vad beroendeframkallande det var att spela wordfued ;) nyhetens behag antar jag ;) Har suttit och fört över kontakter från gamla telefonen idag, det var en del som jag inte fick med, vet inte vad som blev fel där, men nu tror jag att de ska vara på plats! Hoppas jag i alla fall :)

Men nu ska jag ta och släppa både telefon, dator och kamera, nu blir det dusch och snart mer julfirande!
Ha en fortsatt God Jul allihop!!

 En mycket hungrig Pontus vid julbordet, haha ;)

Ingen snö igår, men ett strålande fint väder i alla fall!

2 kommentarer:

  1. sv; kanon! Får hoppas det kommer lite snö bara :)
    emma.bengtsson@strommaskolan.se

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja, men risken är att det blir att vi får vänta då ;) Bilder kommer strax!!

    SvaraRadera