torsdag 1 december 2011

En hästig helg väntar!

Jupp, nu tar jag helg. Blir ju till att vara ledig i morgon då det vankas magnetröntgen av knät då. Jag ska erkänna att jag är lite nervös för det. Har fått på papper om vad som väntas, men har ju inte vart med om det innan så är lite osäker ändå. Men det ska väl gå bra.

På lördag är det dressyrträning som gäller, det ska bli väldigt kul!! En dressyrtränare/domare kommer till ridskolan, ska bli spännande! Blir på Villes rygg kan jag gissa :)

Och på söndag blir det islandshästridning tillsammans med Anna och Jill! Och det ska bli otroligt kul! Det var jätte längesedan jag red islandshäst, tror jag var max femton eller nåt! Efter blir det fika och kattgos hos Anna, tror inte dagen kan bli bättre :)

För att inte tala om hela helgen!! Det enda som kan sudda ut min lycka över en rolig helg är väl att det måste blandas in skolarbete, ryyyys... Det absolut tråkigaste, samhällskunskap...

Men ikväll blir det inget sånt, ska försöka komma i säng i tid ikväll, blir en tidig morgon i morr'n.
Tjing på er!!




7 kommentarer:

  1. Samhällskumskap är väl skoj! :) Vad läser du för kurs nu?
    /Fröken Eva

    SvaraRadera
  2. Hej! Kika in om det var du som blev vinnaren av vårt pannband! Nu finns det även en ny tävling uppe om en schockemöhle jacka :)

    SvaraRadera
  3. Eva, samhällskunskap är inte roligt, i alla fall inte om man är jag ;) Samhäll B, Matte B och Naturkunskap B gäller nu!

    Caroline, kul, det ska kollas genast!

    SvaraRadera
  4. Vad läser ni i Samhälle B? Du vet väl att du kan bolla tankar med din SO-lärarvän.;)

    SvaraRadera
  5. Ja, allt möjligt känns det som... Har en uppsats som ska vara klar på tisdag om nationalismen och imperialismen, ska ha kongress och sånt efter jul, och har stora uppsatsen som ska vara färdig i vår. Det är vad som just nu är spikat, men det rullar in mer under tiden. Tro mig Eva, du lär höra av mig! Tack snälla du!!

    SvaraRadera
  6. Orsaker till och konsekvenser av nationalstaternas framväxande osv.? Vi kan ju prata lite när vi träffas idag om du vill.. /E

    SvaraRadera
  7. Inte riktigt så, men närapå. Så gärna!! Vi synes om en stund!!

    SvaraRadera