fredag 23 december 2011

Dan Före Dopparedan

Då var det dags i morgon, Julafton!! 

Jisses amalia vad tiden gått fort...

Hoppas på en härlig julhelg för alla, med god mat, roliga paket och inte allt för mycket stress. Vi kommer att ta det rätt lugnt, i år blir det inte så mycket flackande fram och tillbaka, det tycker jag är skönt. Tycker det är lite synd bara att snön försvann, men inte mycket att göra åt, bara att gilla läget!

Har lekt hela dagen med min nya telefon ;) Börjat spela Wordfued, fruktansvärt vad vanebildande det var då... men kul! Är i övrigt rätt så risig, tappat ungefär all energi, vet inte riktigt vad som hände där riktigt, visserligen har hostan kommit på besök, så kanske det är en förkylning som vill hälsa på så här i juletid. Men den ska då inte få grepp om mig hade jag då inte tänkt, blir till att ignorera och låtsas att jag mår på topp, så den försvinner nog! Hoppas jag i alla fall ;)

Passar på att redan idag önska alla
En Riktigt God Jul!!
Ta hand om er själva, släkt och vänner, kör försiktigt och njut av julefriden!!


4 kommentarer:

  1. Jag heter jillanc på wordfeud om du vill spela med mig:) God Jul!

    SvaraRadera
  2. Ja! Har skickat en inbjudan:)
    Detsamma till dig vännen!

    SvaraRadera
  3. God jul! Det verkar som om alla människor är beroende av Wordfeud, själv har jag aldrig testat trots att jag har en androidtelefon för jag vet att jag hade fastnat direkt.

    SvaraRadera
  4. God Jul till dig med! Ja, det är precis vad man gör ;) men det är kul hihi!

    SvaraRadera