fredag 2 december 2011

Magnetröntgen gick...

...väl rätt bra idag. Det var lite läskigt, men inte så som jag trodde, jag behövde inte åka in i den lilla prylen med huvudet före, utan det blev benen först och bara till hälften. Kändes dock overkligt trångt! Och så brötade det vansinnigt mycket trots hörlurar... Det som var det läskiga var att de spände fast mitt ben... Man får inte röra sig alls, vilket jag förstår, men jag fastspänd?? Det är något som är otäckt tycker jag. Det räcker att det fastnar en tejpbit på handen på mig så får jag panik! Så det fick bli till att ha full kontroll på att koppla av och tänka på annat. Det tog en kvart att röntga igenom knäleden. 
Men som sagt det gick bra ändå tycker jag. Nu är det bara till att vänta på resultatet, och det får jag veta på fredag eftermiddag nästa vecka. I sådana här lägen är en vecka en lång väntan. Men men, innan man vet ordet av så är det snart fredag igen!

När detta var klart idag så passade jag och mamma på att kolla efter lite julklappar. Jag är nästan klar med dem nu, har en till Christian kvar, men den ska beställas på nätet. Skönt, det har gått smidigt i år!! Och så lite fika blev det med, ChaiLatte, jisses vad gott!! Passade på att köpa lite chai te med, så nu ska här drickas te!! Dock ska jag låta teet vara idag, tror det blir lite glögg istället! Är väldans sugen på det så nu  pyser jag iväg till köket och fixar det!
Trevlig Helg på er!!

Mina tre vackra älsklingar!!

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild på katterna, det är så snyggt med så olika teckning och färg på dem :) Hoppas du får ett bra besked om knäet.

    SvaraRadera
  2. Tänk att få alla dina tre att posera så!
    Jag må ha fina julblomster, men jag får ställa dem utom räckhåll när jag inte är hemma;-)
    Lycka till med knäet!

    SvaraRadera
  3. Simszanne: Tack, ja, visst är det! Det blev bra färgspridning i detta släktet :) Doris på toppen som är helsyster med Siames-Beata nedanför och Sunny längst fram är dotter till Doris :)
    Ja, det får vi hoppas på!

    Anna: Lyckoträff kallas det ;D Haha, ja, så är det man får göra!Men jag har tröttnat på det numera, så nu får jag leva utan julblomster ;) Tack!

    SvaraRadera