lördag 17 december 2011

I förrgår var det inget... idag massor!!

Idag, till skillnad från i förrgår, har jag massor av idéer till inlägg jag kan skriva! Men har lite svårt att bena ut dom bara.
Det var väl i somras jag bad om förslag om vad jag skulle skriva om här, och jag kan säga att de förslagen är inte bortglömda alls, jag är bara något seg ;) De kommer, det kan jag lova!!
Har till och med listat upp dessa förslagen, tillsammans med flera andra, och betar av den listan lite då och då.
Så egentligen borde jag inte ha stunder då jag inte har något att skriva om, att det borde bara att vara att ta en titt på listan... Men så lätt är det inte! Måste känna för att skriva om just det jag ska skriva om, annars blir det inte nåt bra. Så är det!

Som nu, jag har tittat på några gamla foton från egna-häst-tiden, så det kommer nog att komma något om det snart. Känns så.

Snart så!!

Finaste Jason!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar