lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!!

Ja, då var det dags för den allra sista dagen på år 2011. 
Det har vart ett rätt trevligt år, hoppas att 2012 blir det med. 
Dock så avslutar jag detta året med att vara dunderförkyld, kan ju inte tänka mig annat än att jag startar nästa år på samma sätt som detta avslutas... Men men, man fär väl se det från den positiva sidan, förhoppningsvis har jag klarat av min förkylning för ett bra tag framöver ;)

Men jag tänker inte bara starta nästa år med bara en förkylning, ska ha en träning för Therese och Kola vid tio, och Gunilla kommer att vara med i paddocken med Minerva, som jag ska få testa rida :) Funkar allt mellan oss så får jag rida Minerva lite emellanåt, så kul!! Har svårt att tänka mig att det skulle vara några problem. Men det får morgondagen utvisa, nu tänker jag däcka på soffan i ett par timmar innan Christians föräldrar kommer, tror det behövs... men i alla fall;

Ett Riktigt Gott Nytt År Till Alla Er!! 


4 kommentarer:

  1. gott nytt år på dig också! var gärna med på min länktävling på http://linnfargo.blogspot.com
    du ser ett inlägg där rubriken är "tänkte testa" så kommenterar du att du är med och sen så blir de 4 som kommenterat länkade! :)
    //LINN

    SvaraRadera
  2. Tack Linn :) Det är klart jag är med på , det kommer strax en kommentar!!

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt med en hästapålle :) Spännande!

    SvaraRadera
  4. Ja, verkligen!! Det var en riktigt trevlig PRE-dam, under igångsättning efter att ha vilat ett tag, så bara skritt idag, men det kändes att det finns mycket i denna lilla häst att ta fram!!

    SvaraRadera