onsdag 14 december 2011

Nu är det väl ändå bra snevridet??

Tänker naturligtvis på vädret. 
Visst, jag har vart med om vinteråska en gång för några år sedan, men det var EN knall vid ETT tillfälle. Men vad är det som händer nu?? Flera gånger har det åskat. 
Senaste omgångarna var ju i natt vid tolv, då höll det på att blixtra och dåna i en halvtimme. För att sedan lugna ner sig, för att dra igång igen vid 01.30, ytterligare en halvtimmes åska. Sedan en rätt lugn natt..
Men i morse var det dags igen, satt på möte och det blir mörkt som bara den, och återigen gick åskan,
Jösses. Har inte vädrets makter blivit något förvirrade nu? Jag tror det i alla fall...

Igår var det lussefirande med tillhörande lucia tåg, himla mysigt!! Tycker vi var grymma ;)
Idag har jag vart ledig under dagen, hela dagen i skolan har det vart mentorsamtal, skulle haft mitt kl16, men inställt, det ska bli av i morgon istället. Men ska ändå till skolan idag, julfest blir det minsann ikväll!! :) Blir väl inte så sent för min del, tar bilen själv, skola i morgon som vanligt, och ska sedan till ridskolan och hjälpa till att frisera hästarna, de ska vara fina inför ridhusinvigningen på söndag!
Nä nu ska jag ta och stänga ögonlocken en stund, så jag orkar med julfesten ;)

Ha det gott, tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar