tisdag 21 februari 2012

Börjar nog bli smittad av andra ;)

Ja, jag börjar se fram emot besöket på Scandinavian Horse Show, visserligen "bara" mässan, men är som ett barn som ser fram emot julafton ;)
 Läser på flera bloggar och på många statusar på Facebook om detta och vad som planeras i inköp mm. 
Jag har faktiskt inte några inköp direkt planerade, utan bara känslan att vara där gillar jag :)
Fast nu ljög jag lite ändå ;) Några tankar på inköp har jag allt, ska kolla efter ridbyxor, tröjor och en vinterjacka. Får se om jag hittar jag något jag är nöjd med. Kan väl hända att jag hittar något fint till Minerva med, kanske ett schabrak eller så, jag menar, om det skulle hoppa rakt i händerna på mig kan jag nog inte motstå ;) Men det kan lika gärna sluta med att jag inte kommer hem med en enda pinal, är kräsen och rätt snål ;)
Men höjden är ändå att få gå och plocka i alla dessa grejer, få drömma lite på vad man skulle kunna ha. Jag är inte på något sätt inne på märkesgrejer, jag anser att det mesta av detta inte är värt dom pengarna. Det finns minst lika snygga och bra grejer utan en stor känd logga på. Men bara för det ser jag inte annorlunda på de som väljer märkesgrejer framför annat, alla har ju olika smak, så är det bara. Och självklart finns det många märkesprylar som är riktigt snygga.

Hur som helst, jag är tröttare än tröttast, borde gå och lägga mig, natten tills idag var så gott som helt sömnlös. Men går jag och lägger mig för tidigt kommer jag bara vakna framåt sen natten och inte sova något mer för det. I morgon väntar skolan som vanligt, sedan förhoppningsvis ett besök hos Anna :)

Ville <3

1 kommentar:

  1. SV - Här är länk till hemsidan, setet och priset haha! :D
    http://www.tvspelsweb.se/reflexskarm-80cm-p-1797.html

    SvaraRadera