onsdag 15 februari 2012

Ibland går det inte som planerat ;)

Ja, det ska vara jag till att göra någon sådant här.
Hur som helst, jag målade taket morse igen, och även runt om/bakom elementet. Gick väl bra, men ser på eftermiddagen efter att ha kommit hem från stallet att allt behöver sig en omgång till. Sagt och gjort, jag drar på mig målarkläderna igen och sätter igång.
Jag kan inte påstå att jag är fläckfri på något sätt när jag är igång med färg, brukar vanligtvis se ut som att både jag och hela omgivningen har värsta fläcksjukan. Just för detta tänkte jag att jag skulle se om jag kunde hålla mig hyfsat färgfri i alla fall. Klarade mig länge med ganska så lite färg på mig (rekord!) ända tills jag klantar till det.
Ska ge mig på väggen runt/bakom elementet en sista gång, börjar bra, tills jag behöver ner på golvet för att komma åt under. Ja, och med mina kassa knän är det ett litet projekt att ta sig ner på golvet... Men jag landar i alla fall på golvet, eller rättare sagt på locket till färgburken... Ja, så var det med de hyfsat färgfria byxorna, de var väldigt vita efter mitt nedslag mitt på locket, surade en stund, men det tog inte lång stund innan jag såg det komiska i det ;)
Så kan det gå!!

Det var ett tag sedan det såg ut så här!! Ska ta lite nya bilder snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar