onsdag 8 februari 2012

Lite fåordig...

...men just nu är jag trött som en sköldpadda.
Jag skulle gärna vilja att någon öste över lite energi åt mitt håll, hade mottagits tacksamt!! 

Hur som helst, igår var det kalas på  kvällen för Sarah som fyllde 17, grattis!! Och idag var det hemgång från skolan extra sent, 19.30, då vi hade kongressmiddag idag. Håller just nu på med en kongress, ganska intressant, men jag kan verkligen inte sitta stilla så långa stunder åt gången, håller på att åla mig ur stolen... Bara detta blir man ju trött av om inte annat. Knäna skriker med, de ogillar skarpt min stillasittande behandling och värker som tusan. I morgon blir det en ytterligare kongressdag, halva dagen ska jag själv sitta med i presidiet som sekreterare, då har jag i alla fall något att göra.
Har en massa djupa funderingar som jag egentligen vill klottra ner här, men orkar ärligt talat inte idag, utan tänker återkomma med dem i morgon!! Nu säger jag godnatt!!



2 kommentarer:

  1. Fantastisk månbild i stor storlek!! Djupa funderingar?? Du vet var du kan "vädra" om du behöver ! :)Jag har oxå lite o vädra.. ;)
    STOR kram

    SvaraRadera
  2. Tack Anna!! Jodå, djupa funderingar åt alla dess håll ;) Tycker vi ventilerar någon dag snart, kram bästis!!

    SvaraRadera