lördag 4 februari 2012

Det var föör kallt!!

Jag erkänner, jag gav vika för kyla idag. 
Var med Gunilla och Berit på hästloppis idag -utomhus, burr!! Blev overkligt kall, kände inte mina tår. Fortsatte vår tur till Hööks, alltid roligt ;) Höll mig i skinnet idag, köpte bara en födelsedagspresent, då var det avklarat med! Men drog en hel del i schabraken, och kunde inte låta bli att pilla lite på kandaret, vill ha! Mina gamla schabrak- och tränsnojerier finns minsann kvar ;)
Blev inte att jag åkte till stallet sedan. Gunilla och Berit tog en promenad med båda hästarna, och jag passade på att baka till stallfikat imorgon :) Längesedan jag bakade, så det blev hela tre olika sorter ;) 
Tinade upp ganska bra när jag pysslade runt i köket, och kände att en av min tår kändes skum... Kollade in den och det har blivit en förhårdnad, av kylan, ungefär lite så som det blir när man bränner sig... Det var med andra ord väldigt kallt idag!
Nu beställer jag vår, för det här kan inte vara hälsosamt!!

Nu vill jag ha vår!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar