fredag 10 februari 2012

Firar in helgen!

Fast firar inte bara in helgen, utan att jag har sportlov med ;) Det är rätt lyxigt detta med att gå i skolan ;)

Började min lediga tid med att rida en stund, Minerva var pigg, och lite på tårna!! Red på volten, och hade jag gett minsta signal hade om gladeligen spruttat iväg i galopp ;) Det är grymt vad välgörande en stund på hästryggen är för mina knän, de gillar den typen av träning skarpt, inget annat har fungerat så här bra, allt annat har det hittills bara blivit värre av ju... Men denna lugna ridningen är guld!! I morgon blir det en tur ut i skogen med Gunilla och Kola, härligt!!

Känner att en sockerchock börjar infinna sig med, köpte mig en godispåse på vägen hem, jösses så längesedan det var! Smaskens, men nu börjar det bli lite mycket sött ;) Men det är svårt att låta bli i alla fall ;)

Nä, nu fortsätter jag mala i mig choklad, och ska ränna runt här på nätet en stund, sedan blir det nog till att försöka sätta sig in i det nya redigeringsprogrammet som jag laddade ner en testvariant igår, nu kan jag öppna raw-bilderna utan problem! Nu ska jag bara komma på hur det fungerar ;)
Ha en toppenhelg!! Tjing!!

Sagohästen Minerva :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar