söndag 26 februari 2012

Vilka vårkänslor!!

Visserligen var det kallt i morse när jag gick upp, -8 grader stod termometern på. 
Men vilken fin dag det blev!! Strålande solsken!!
Mina vårkänslor vakande till liv ordentligt, fick massor med energi!
Så vad gjorde jag?? Jo, jag började putsa fönster ;) 
Det är sådana här saker som gör att man inser att man börjar bli gammal, haha!

Men hur som helst, det känns som att våren verkligen kommit. Dock utlovade väderprognosen att det skulle snöa i morgon... Men det är ju bara februari än så länge, så bakslag kommer att komma, det bara är så. Det som är bra är att de där bakslagen inte brukar var så långvariga vid den här tiden på året :)

Vet ni vad förresten?! Nu är rummet både färdigtapetserat och golvet ligger på plats!! Och det blev så bra! Nu ska bara listerna till, sedan så ska det vara klart!! 

Lite klippning blev det idag med, Julia kom hit och klippte både mig och Christian :) Lite toppar för min del, en hel del kortare för Christian! Bra blev det, tack Julia!! Nu ser jag fram emot fredag, då blir det en sväng till frisörskolan, Julia lägger i slingor i mitt hår då :)

Men först ska måndag, tisdag, onsdag och torsdags klaras av... jag är inne i en svacka och ser inte fram emot skolan alls. Tur att det blir ridning både tisdag och onsdag, det lättar upp det en hel del! 
Hoppas att alla får en bra vecka, nu är det bed time för mig!! Go'natt!

Även Beata ser fram emot våren skulle jag tro, att komma ut i solen är toppen tycker hon!!

2 kommentarer:

  1. sv; haha okej ;) gammal och gammal vet jag inte om jag ska kalla dig men visst :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, börjar väl bli lite till åren, ;P

      Radera