söndag 5 februari 2012

Dagens!

Idag blir det en sväng till stallet (skönt, jag lyckades bygga upp lite abstinens igår, haha!) och vi ska ha stallfika, ska bli hur trevligt som helst! 
Just nu visar termometern på -15 grader, uscha! Och så snöar det med. Men jag kan säga att det är ändå rätt vackert, snön som redan ligger, frosten som bitit sig fast i träd och buskar, och fluffiga snöflingor som sakta singlar ner samtidigt som solen börjar leta sig upp över granarna och genom molnen längre bort.
I eftermiddag är en träning inplanerad för Ebba och Spice, men frågan är om vi inte kommer att skjuta lite på den, jag mäktar inte med denna kyla... Ska höra med henne lite senare om hur hon tycker att vi ska göra!
Annars blir det väl en helt vanlig söndag här, lite småplock och ett litet tag i renoveringen kan nog hända att det blir. 
Måste se till att installera ett nytt program på datorn som stöder raw-filer med, jag här råkat ta en hel gäng i raw, men kan inte öppna dom på datorn, attans.

Jaja, allt har sin tid, idag tänker jag inte stressa!!


1 kommentar: