torsdag 16 februari 2012

Klart -Nice!!

Nu så minsann! Jag har målat klart! Alla lister, taket, bakom och runt om elementet och själva elementet är färdigmålade nu, så gött!!
Nu är det dags för nästa utmaning, tapetsering. Men mönsterpassning i hela rummet, med skeva väggar... ryyys... Får se hur detta går ;)

Fixade stallet med, och myste med hästarna en stund i hagen. Minerva var väldigt kelen, jag kliade henne och hon kliade mig. Min axel fick med andra ord en riktig hästbehandling :) Så mysigt!

Kunde inte hålla mig heller från att baka lite, kladdmuffins blev det, kan nog blivit lite många... aja, de går väl åt ;) 

Hämtade mamma och pappa vid flyget ikväll med, lite förseningar, men nu är de hemma :) Två veckor i Thailand, de fick till det väl med den värsta kylan som var här, den slapp de, härligt för dem! Man jag är glad att de är hemma igen.

Har ju regnat hela eftermiddagen här, redigt halt på vägarna kan man säga, det som jag tycker är lite konstigt är att det inte verkar vara många som märker det, de kör som vanligt. Bara ren tur att det inte händer någon olycka. Hoppas väglaget blivit lite bättre tills i morgon, får då är det dax för en tur med hästarna. Visst så har de broddar, men bilarna kommer lika fort för det. Får de vart vi rider, vi brukar ju inte rida där det är så värst trafikerat, så det är oftast ingen fara ändå.

Nu tror jag att jag ska ta och avrunda kvällen med en kladdmuffins, känns som en bra plan ;)
Tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar