söndag 15 september 2013

Ett år äldre idag då!

Japp, 32 år nu då.
Märker jag någon skillnad?? Nej, det kan jag inte påstå ;)
Hade lite kalas på dagen här, elvakaffe med fika, väldigt trevligt, härliga släkt!!
Så glad för mina presenter med, tack snälla alla!!
 
Firar resten av min födelsedag lugnt i soffan, och klurar på min nya dator. Christian har hjälpt mig installera lite grejer, och jag har lyckats själv med några :) Ska även föra över lite grejer från den gamla datorn till denna nya, innan jag blir nöjd. Ska nog gå fint att få till denna som jag vill ha den!! Med lite tålamod bara, för än är jag inte hemma i denna, lite svårt att fatta än, skyller på åldern, haha ;)
 
 

4 kommentarer:

  1. Grattis!

    Vad kul med ny dator! Jag velar fram och tillbaka mellan att köpa en iPad eller ny laptop fast jag får nog vänta tills någon av mina tre datorer ger upp :)

    Hoppas du fick en rolig födelsedag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Dagen var toppen :)
      Ja, men lite pilligt ;) Ska nog vänja mig snart, men är ute och cyklar en del kan jag erkänna ;)
      Jag väntar tills sista sekund med ett sånt här byte, gillar mina gamla hemtama grejer, haha ;) Men ett måste nu när gamla trotjänaren stänger av sig, kan inte öppna dokument, och överhettar sig tros kylplatta...
      Men nu när den nya är hemma är det kul! Våndades innan minsann ;)
      Kram!!

      Radera